| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#11266] 今晚食乜送 今夏第一盅。 ![]() |
Dlbf 203.xxx.xxx.222 |
2026-06-08 18:11 | |
|
|
|||
| [#11267] 今晚食乜送 煎釀兩寶。只係用現成一包個D蝦膠,份量不多。 ![]() |
lym 193.xxx.xxx.210 |
2026-06-10 12:06 |
| [#11268] 今晚食乜送 又燜牛筋腩。食完留番D汁做膽放雪櫃,方便下次整。 ![]() |
lym 193.xxx.xxx.219 |
2026-06-10 18:40 |
| [#11269] 今晚食乜送 今日去元朗食甕缸鷄,希望好食,12點才有,早去無用,附近士多啤梨園摘葡萄,現在係季節,其它乜都無 |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.84 |
2026-06-11 09:38 |
| [#11270] 今晚食乜送 港式茶餐廳: 好似瀨咗句嘢㖭,梅菜火腩煲仔飯,咪即係隔夜燒肉? ![]() |
richardw 1.xxx.xxx.236 |
2026-06-11 11:50 |
| [#11271] 今晚食乜送 摘了2抽,晚夏提子,都幾重,幾鮮味,等食燒鷄 ![]() 最後修改時間: 2026-06-11 11:55:03 |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.84 |
2026-06-11 11:54 |
| [#11272] 今晚食乜送 > 梅菜火腩煲仔飯 未見過這配搭, 好吃嗎? |
patrick88 116.xxx.xxx.232 |
2026-06-11 12:10 |
| [#11273] 今晚食乜送 我都未見過梅菜火腩飯。通常鹹夾淡,火腩同梅菜都鹹,會否鹹鬥鹹? 通常會搭冬瓜,豆腐,枝竹個D。 |
lym 185.xxx.xxx.24 |
2026-06-11 12:16 |
| [#11274] 今晚食乜送 #11270 茶記 用嘅 叉燒/燒肉,斷估唔會唔隔夜掛? |
Dlbf 203.xxx.xxx.222 |
2026-06-11 12:25 |
| [#11275] 今晚食乜送 #11272-274 現時係澳洲冬季的第十一日,諗住應吓景,雖然唔係好凍。 燋香煲仔飯,加豉油味道OK。 就算豆腐火腩飯都有自家嘅芡汁。 港式茶記本身有燒味部應該冇隔夜,但可能會用賣剩嗰啲加上煲仔飯上面 ^_^ |
richardw 1.xxx.xxx.74 |
2026-06-11 12:36 |
| [#11276] 今晚食乜送 澳洲幾時立冬? |
skyliner 218.xxx.xxx.110 |
2026-06-11 12:52 |
| [#11277] 今晚食乜送 #11276 五月五日,應該等如香港立夏日子 |
ich 1.xxx.xxx.133 |
2026-06-11 13:11 |
| [#11278] 今晚食乜送 Thanks ching! |
skyliner 218.xxx.xxx.110 |
2026-06-11 16:19 |
| [#11279] 今晚食乜送 雪梨 Mr Stonebowl 上枱樣子靚,醬汁濃味但食物冇乜味 ![]() |
ich 125.xxx.xxx.162 |
2026-06-13 18:28 |
| [#11280] 今晚食乜送 雪梨聚餐在前晚,昨晚在NSW 最大內陸城市Wagga Wagga食local pub food, Wagyu rump steak 同grilled Barramundi都唔錯.Affogato 個雪糕未夠滑,但加了expresso後整體好食 ![]() |
ich 125.xxx.xxx.162 |
2026-06-13 19:24 |
| [#11281] 今晚食乜送 下午回家,晚上食舊餸 ![]() |
ich 125.xxx.xxx.162 |
2026-06-13 19:45 |
| [#11282] 今晚食乜送 老婆测血糖(餐後2小時,早上空腹係唔準,有所謂dawn phenomenon,又可以胰島素已超標,死頂) 無問題的餐 燒肉餐加菜,另外淨雲吞加牛腩湯河(2位用粉食剩) 早茶,次序灼菜(正常6條,不要大驚小怪,被迫食埋菜葉),煎釀茄子,豬腳薑,牛肉/乾蒸燒賣,1/3碟腸粉(蘿蔔糕及多牒腸粉,放棄了) Momo,燒牛肉,沙津菜,少量海鮮,3球Movenpick 雪糕 昨日晚飯,灼芥蘭,海南鶏,蒸烏頭/飛排,走飯,基本唔使度 超標餐 自助山,牛肉過熟食得少,芝士蛋糕/自家雪糕過甜 家家樂粉麵,已是半碗粉,菜每人一碟,可能湯水肉食高糖,餸太少,飲品已走糖,内藏殺機 美國有5成人已是糖尿前期(insulin resistance and fatty liver,有埋畧高ALT,GGT,TGR)難怪有着重健康的年輕人帶上continuous glucose monitor,不是斷証,是選取合適食物 其實間中度下飯後血糖(若相同食法就無需度),都幾重要,A1C 被喻為重要健康或長壽指標,比想像中更有用,因血糖高會引起3高,胰島素高會令sodium 回收引起高血壓,亦會使細胞多了potassium 而心跳高,多了的糖影響膽固醇(雖然有些用),過多細而高密度的VLDL 對血管就唔好,最新指標是测ApoB,而發炎指數就是High sensitivity C-reactive protein 及Homocysteine (深圳香港大學反而有常規) 就是如此 最後修改時間: 2026-06-15 07:21:35 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.46 |
2026-06-15 07:17 |
| [#11283] 今晚食乜送 尋日行街市見到 本灣蟹,唔貴買嚟蒸肉餅,幾好膏。 ![]() |
Dlbf 203.xxx.xxx.77 |
2026-06-15 10:26 |
| [#11284] 今晚食乜送 去完road trip 雪櫃有乜食乜 Costco 和牛扒好食過country town hotel的和牛扒 ![]() |
ich 125.xxx.xxx.162 |
2026-06-15 18:09 |
| [#11285] 今晚食乜送 先食隻大,尿蝦味道較特別 ![]() |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.237 |
2026-06-16 11:35 |