| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#63] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 12月我去東北。 |
Dlbf 203.xxx.xxx.151 |
2026-06-05 11:44 | |
|
|
|||
| [#62] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 早晨D大, 收到,而家暫定12月^^ |
billytse 118.xxx.xxx.242 |
2026-06-05 11:41 |
| [#61] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 Billy,記得要 雪軚。 另外 名古屋上去近啲,考慮下。 |
Dlbf 14.xxx.xxx.34 |
2026-06-05 10:22 |
| [#60] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 老虎話快運直飛小松好少班次驚到時取消就煩,飛大阪穩陣D喎 大阪上敦賀 > 福井 > 富山 |
billytse 118.xxx.xxx.242 |
2026-06-05 09:52 |
| [#59] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 更正,係 子持 蝦。 |
Dlbf 14.xxx.xxx.34 |
2026-06-04 11:52 |
| [#58] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 福井三國港角蝦。 ![]() |
Dlbf 14.xxx.xxx.34 |
2026-06-04 10:57 |
| [#57] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 除11月到3月,其他時間係捕蟹禁令期。大部分日本海地區都係,新瀉到島根 |
skyliner 218.xxx.xxx.110 |
2026-06-04 10:11 |
| [#56] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 想食越前蟹, 真係要每年3月前去食. 日本冬天嘅海鮮真肥美. |
pscamera 112.xxx.xxx.105 |
2026-06-04 09:43 |
| [#55] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 獻上級。 ![]() |
Dlbf 180.xxx.xxx.35 |
2026-06-04 09:09 |
| [#54] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 居酒屋常備大量福井靚地酒, 包括福井第一品牌黑龍,石田屋酒造兩枝最高稀少品銘酒,石田屋及二左衞門。 其他地方一枝都少見,何況兩枝齊。 ![]() ![]() 最後修改時間: 2026-06-04 09:08:08 |
skyliner 45.xxx.xxx.143 |
2026-06-04 09:06 |
| [#53] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 赤蝦超正 ![]() 最後修改時間: 2026-06-04 08:52:24 |
skyliner 45.xxx.xxx.143 |
2026-06-04 08:51 |
| [#52] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 福井有間居酒屋,我去兩次福井都幫親佢。 可以訂越前蟹,預先同店家報個人數就得。 呢隻三人份絕對有望洋樓獻上級級別,但平過佢。 最緊要係板前料理。 冬天有極品北國赤蝦、河豚白子 ![]() ![]() ![]() 最後修改時間: 2026-06-04 08:48:21 |
skyliner 45.xxx.xxx.143 |
2026-06-04 08:34 |
| [#51] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 #48 部份温泉旅館提供長者餐,價錢平少少,又唔使食得太飽。 早兩年我老死又係去 福井 一泊二食,佢話飽到必屎。。。kakaka |
Dlbf 180.xxx.xxx.35 |
2026-06-03 18:05 |
| [#50] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 12月啲海鮮穩陣啲。 |
Dlbf 180.xxx.xxx.35 |
2026-06-03 18:01 |
| [#49] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 謝謝D大,蟲兄回覆 都係叫老虎睇下11,12月機票咩價位先^^ |
billytse 118.xxx.xxx.242 |
2026-06-03 17:57 |
| [#48] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 幾年前晌福井一泊二食, 揀咗第二貴嘅越前蟹晚餐, 4人份量我諗可以足夠 5-7人食 (視附喺男或女), 真係超多, 我哋4個人 (2男2女) 最後都食唔哂. |
pscamera 112.xxx.xxx.88 |
2026-06-03 17:46 |
| [#47] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 我跟住買咗六隻, 每隻最少1.2kg 返去沖繩. 手提兩隻, 空運四隻… |
sbug 111.xxx.xxx.51 |
2026-06-03 17:37 |
| [#46] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 #44 Billy San, 1.5Kg其實唔係好多,因為秤果陣有水,隻蟹越大殼越重,另外我唔係特別喜歡食熟嘅蟹,所以大部份老虎食,我另外叫啲魚生,飲返兩杯仲爽。 #45 阿蟲,你一個人食1.6Kg,你俾 Mia 知道實炸你形。 |
Dlbf 180.xxx.xxx.35 |
2026-06-03 17:33 |
| [#45] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 #44 我今年年頭去咗Joe 介紹嗰間一個人食咗1.6kg, ¥3xxxx, 以為好多, 轉頭食完唔夠喉…. |
sbug 111.xxx.xxx.51 |
2026-06-03 14:17 |
| [#44] 長野、金澤、福井、能登———飲飲食食 D大, 一隻1.5kg,咩概念呢^^,飽到咩咁? 見sky兄個menu,昇天大滿足boiled crab around (600g) |
billytse 118.xxx.xxx.242 |
2026-06-03 14:00 |