| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#32] 5呎床褥推介 (around 5K) 一張牀褥起碼可用10年,不是即壞,太污穢,雅蘭2-3年彈弓會突了出來,可以買貴的,使用率高 |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.234 |
2026-05-09 11:48 | |
|
|
|||
| [#31] 5呎床褥推介 (around 5K) 用緊 king koil 愛皇健(美國製造),多年前買落,幾適合自己. |
S.Chan 58.xxx.xxx.147 |
2026-05-09 11:44 |
| [#30] 5呎床褥推介 (around 5K) 太硬(木板)及太軟都唔好, medium firm對尾龍骨好. ![]() 每個人感受唔同,揀有orthopaedic 認證的床褥去試,試啱自己嘅就最合自己感受.其他人覺得舒服又有乜用?又唔係買俾其他人瞓. 最後修改時間: 2026-05-09 11:17:14 |
ich 210.xxx.xxx.238 |
2026-05-09 11:16 |
| [#29] 5呎床褥推介 (around 5K) #25 你咁講完,我都發覺去旅行瞓酒店D床褥好舒服 睇黎我都要向軟淋少少嘅方向試 |
MinnaNoTabo 58.xxx.xxx.85 |
2026-05-09 11:00 |
| [#28] 5呎床褥推介 (around 5K) 獨立是好的,亦有輭硬揀,早期ladies beautyrest 硬過龍,很討厭 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.46 |
2026-05-09 10:03 |
| [#27] 5呎床褥推介 (around 5K) 床褥要有承托力,但不能太硬亦不能焗身,瞓到出汗!幾十年前買過張七千幾銀的?夢思獨立彈簧,不太硬,瞓左十幾年,好舒服! |
浩男123 212.xxx.xxx.244 |
2026-05-09 09:45 |
| [#26] 5呎床褥推介 (around 5K) 像男人器官一樣,軟硬睇個人需要,太硬無對像又無意思 牀褥愈硬愈好, urban legend,牀版夠硬呱,承托力得幾點,兒時長期訓過木板及長疏化,2個極端,又不是愈輭愈好,太空綿,女性有腰骨問题啱的,有定造呎吋 最後修改時間: 2026-05-09 08:02:02 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.46 |
2026-05-09 07:56 |
| [#25] 5呎床褥推介 (around 5K) 以前聽人講,話床褥硬對腰骨好,所以從來都唔敢買軟,有次直接瞓上綿被上先發覺原來軟係咁舒服!自此以後買床褥,我都會搵D軟嘅來試。 同埋年紀大咗,我會揀張低床架,萬一瞓瞓下碌咗落地都冇咁傷^_^ |
richardw 220.xxx.xxx.14 |
2026-05-09 07:02 |
| [#24] 5呎床褥推介 (around 5K) 家庭試過各種類,都係獨立彈簧較好,連鎖的跌了下去,當初買錯席夢絲,超硬,牀版一樣,後來揀別個牌子較輭,sealy 也用過太輭女性啱的,抛了,太空綿(其實類似乳膠賣貴的),熱又有一定壽命,追捧名牌就啱 以前結婚用睡康寧,日本造,共用了幾十年,後期親戚用到成長,真厲害,壽命長但有汗吸收及穢積,死皮又吸引塵蟎 5k不能選名牌 最後修改時間: 2026-05-08 08:05:49 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.46 |
2026-05-08 07:59 |
| [#23] 5呎床褥推介 (around 5K) 哈,= 丹麥藍罐牛油曲奇,喺丹麥買唔到 |
degalle 125.xxx.xxx.57 |
2026-05-07 22:56 |
| [#22] 5呎床褥推介 (around 5K) #20 ich兄 乜原來Emmas在澳洲冇得賣,但見佢哋嘅廣告稱係澳洲品牌,部份床款重係由澳洲製造。 最後修改時間: 2026-05-07 21:06:44 |
天富仔 14.xxx.xxx.157 |
2026-05-07 21:06 |
| [#21] 5呎床褥推介 (around 5K) 我以前都好奄尖 旅行都帶枕頭 但我發覺而家D幾層memory foam 床褥都好掂吓 有兩面不同硬度嘅自己試 記住年紀大最少要5-6吋厚 |
伊雲士 185.xxx.xxx.93 |
2026-05-07 19:56 |
| [#20] 5呎床褥推介 (around 5K) #16 我在澳洲鋪頭唔覺見到有 "EMMAS"牌子。上網亦唔知道澳洲邊度做。我自己買 Sealy,香港亦有得賣呢個牌子。 N年前在 Megabox見到有 Sealy門市,入去8掛問價。當日報價Queen size貴過澳洲好多好多張,我在澳洲買合自己感覺嘅 Queen size相對硬D feeling就港紙約$5000樓下,感覺良好。 |
ich 125.xxx.xxx.38 |
2026-05-07 18:47 |
| [#19] 5呎床褥推介 (around 5K) #16 明白了。多謝 |
skyliner 218.xxx.xxx.110 |
2026-05-07 17:59 |
| [#18] 5呎床褥推介 (around 5K) 我瞓緊呢張 nitori N-sleep CV-1, 獨立彈簧偏硬,四邊有鐵框保護,瞓咗年半仲未走樣, 3'x6' $1490 https://www.nitori.com.hk/products/%E5%BA%8A%E8%A4%A5-n-sleep-cv-1?variant=50622184390952 ![]() |
dumbdumb 223.xxx.xxx.32 |
2026-05-07 17:34 |
| [#17] 5呎床褥推介 (around 5K) 買2張就叫Emmas,夫妻各一張,不是愈硬愈好,以前訓木板,側看脊骨要平,女人屎忽大,反而要輭的,不要弄錯 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.46 |
2026-05-07 14:36 |
| [#16] 5呎床褥推介 (around 5K) #15 s兄 Emma是德國牌子,Emmas是澳洲牌子,據報Emmas主打護脊。 我試過Emmas,Jimboomba幾好,j以下的型號我個人就不太喜歡(硬到不舒服)。 Emma,我起初覺得太軟,唔係幾好,點知試瞓後就接受了。(我原本係想試瞓後就退貨買Sealy) 最後修改時間: 2026-05-07 14:33:59 |
天富仔 14.xxx.xxx.163 |
2026-05-07 14:17 |
| [#15] 5呎床褥推介 (around 5K) Emma同Emmas有咩分別? |
skyliner 218.xxx.xxx.110 |
2026-05-07 13:33 |
| [#14] 5呎床褥推介 (around 5K) Ming兄 張新床褥是退貨,已有好多人試瞓過,確實有這個可能。但我亦介紹咗幾個朋友去試瞓,暫時知道冇朋友退過貨。(買中退貨嘅機會未必大) 最後修改時間: 2026-05-07 13:25:08 |
天富仔 14.xxx.xxx.163 |
2026-05-07 13:21 |
| [#13] 5呎床褥推介 (around 5K) 唔係撥冷水,我都覺得Emma幾好,所以都介紹過俾朋友,但朋友有個問題,我都唔識答!朋友問,Emma有100日試瞓,咁我試或者買番嚟果張,會唔會有好多人瞓過?……………… |
Ming Sir 217.xxx.xxx.77 |
2026-05-07 13:13 |