| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#1] 5呎床褥推介 (around 5K) Budget 有限,依家張EMMAS 好唔舒服, 想換過一張床褥(中度硬), 心目中有金美夢,海馬,雅蘭,Sinomax 唔知大家有冇介紹? PS (我張床短,買唔到水貨大牌子) |
MinnaNoTabo 14.xxx.xxx.144 |
2026-05-07 09:25 | |
|
|
|||
| [#2] 5呎床褥推介 (around 5K) 過往幾十年買床褥經驗: 一定要自己試過先合自己心水. 我去朋友屋企作客過夜,瞓落唔舒服,佢就話好好. 同樣其他朋友來我家作客,有D話床褥硬少少.我就係喜歡“硬”床褥. 每人感受唔同,無論大家點講都不如自己親身體驗. |
ich 125.xxx.xxx.38 |
2026-05-07 09:54 |
| [#3] 5呎床褥推介 (around 5K) 床褥一定要自己試過先掂,人人唔同,可以揾啲有試睡一段時間可退貨嘅牌子。(例如Emma,可試睡100天,唔啱瞓可全價退貨) 我自己瞓緊Emma,獨立彈弓腰部無虚位,仰臥好舒服,但缺點是床邊太軟,若果不能三邊落床,瞓埋邊想跨過瞓外邊落床要好小心,好容易會跣落床整親。 最後修改時間: 2026-05-07 10:30:21 |
天富仔 14.xxx.xxx.163 |
2026-05-07 10:25 |
| [#4] 5呎床褥推介 (around 5K) 印像中上一個師兄買了Emma,各有所需 |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.155 |
2026-05-07 11:04 |
| [#5] 5呎床褥推介 (around 5K) 我自己瞓緊Emma,獨立彈弓腰部無虚位,仰臥好舒服,但缺點是床邊太軟,若果不能三邊落床,瞓埋邊想跨過瞓外邊落床要好小心,好容易會跣落床整親。 ++++ 絕對同意, 我人又矮腳又長短, 每次落床都要好小心唔係好易跌倒 但整體對我黎講都係軟左少少, 如果硬返DD就好了 |
kenneth288 183.xxx.xxx.142 |
2026-05-07 11:08 |
| [#6] 5呎床褥推介 (around 5K) 根據文獻,長者最好左側睡,對心臟負量細的,向右胃同心半天吊,仰睡血會倒流向上身增加負荷,後生無所謂,最多俾鬼澤 最後修改時間: 2026-05-07 11:16:10 |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.155 |
2026-05-07 11:15 |
| [#7] 5呎床褥推介 (around 5K) #5 k兄 我起初都覺得太軟,想試瞓100天後就退貨,點知瞓落覺得好啱自己就無退到。 我之前從Emma嘅Zero,emmas嘅Jimboomba,Sealy嘅Sapphire,三張中選一(三張都覺得幾好),最後㨂咗Emma。 最後修改時間: 2026-05-07 11:21:58 |
天富仔 14.xxx.xxx.163 |
2026-05-07 11:19 |
| [#8] 5呎床褥推介 (around 5K) 金美夢,海馬,雅蘭,Sinomax ----------- 降咗grade budget唔夠咪玩分期嘍 買張好的差唔多用一世,唸起換我都覺得煩 你對個身體差啲,個身體也會同樣對你,到時得不償失 |
Kelvinzy 202.xxx.xxx.40 |
2026-05-07 11:29 |
| [#9] 5呎床褥推介 (around 5K) IKEA價性比高 |
micromegamah 45.xxx.xxx.132 |
2026-05-07 11:59 |
| [#10] 5呎床褥推介 (around 5K) 唉!EMMA可能好,可惜我信消委會買”EMMAS” |
MinnaNoTabo 219.xxx.xxx.131 |
2026-05-07 12:41 |
| [#11] 5呎床褥推介 (around 5K) #6 a兄 我本身都係習慣側睡的人,但自從換了床褥後,每次瞓醒自己都係仰臥位置,覺得應該係張床褥承托得好舒服嘅緣故。 #1 M兄 Emma是你範圍內(有時網上的特價會平過門市),可去一試。我自己覺得其性價比也算高,我之前試過其他兩張貴一倍唔止的,舒服感跟Emma差不多。 最後修改時間: 2026-05-07 12:55:05 |
天富仔 14.xxx.xxx.163 |
2026-05-07 12:51 |
| [#12] 5呎床褥推介 (around 5K) 有好多人都係咁話,年紀大咗瞓嘅床褥應該偏硬,不過唔好唔記得年紀大咗風濕關節痛多咗,遇啱翻風落雨條尾龍骨痛起上嚟瞓住張偏硬嘅床褥頂住條尾龍骨都幾係 年紀大咗平均每晚都係最多瞓六個鐘,仲要計埋起身屙夜尿兩三次,所以話床褥唔使太講究,是但一張得啦; 皇宮咁大,皇帝每晚咪又係瞓一張床,而且根據歷史紀錄龍床係一張硬嘅床,所以話以前皇帝瞓嘅床都唔會係一張太舒服嘅床,對於依家嘅升斗市民嚟講; 就係有如對腥港各部門各高官咁,大家對於床褥都係唔好要求太高喇! |
Spong 14.xxx.xxx.6 |
2026-05-07 13:06 |
| [#13] 5呎床褥推介 (around 5K) 唔係撥冷水,我都覺得Emma幾好,所以都介紹過俾朋友,但朋友有個問題,我都唔識答!朋友問,Emma有100日試瞓,咁我試或者買番嚟果張,會唔會有好多人瞓過?……………… |
Ming Sir 217.xxx.xxx.77 |
2026-05-07 13:13 |
| [#14] 5呎床褥推介 (around 5K) Ming兄 張新床褥是退貨,已有好多人試瞓過,確實有這個可能。但我亦介紹咗幾個朋友去試瞓,暫時知道冇朋友退過貨。(買中退貨嘅機會未必大) 最後修改時間: 2026-05-07 13:25:08 |
天富仔 14.xxx.xxx.163 |
2026-05-07 13:21 |
| [#15] 5呎床褥推介 (around 5K) Emma同Emmas有咩分別? |
skyliner 218.xxx.xxx.110 |
2026-05-07 13:33 |
| [#16] 5呎床褥推介 (around 5K) #15 s兄 Emma是德國牌子,Emmas是澳洲牌子,據報Emmas主打護脊。 我試過Emmas,Jimboomba幾好,j以下的型號我個人就不太喜歡(硬到不舒服)。 Emma,我起初覺得太軟,唔係幾好,點知試瞓後就接受了。(我原本係想試瞓後就退貨買Sealy) 最後修改時間: 2026-05-07 14:33:59 |
天富仔 14.xxx.xxx.163 |
2026-05-07 14:17 |
| [#17] 5呎床褥推介 (around 5K) 買2張就叫Emmas,夫妻各一張,不是愈硬愈好,以前訓木板,側看脊骨要平,女人屎忽大,反而要輭的,不要弄錯 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.46 |
2026-05-07 14:36 |
| [#18] 5呎床褥推介 (around 5K) 我瞓緊呢張 nitori N-sleep CV-1, 獨立彈簧偏硬,四邊有鐵框保護,瞓咗年半仲未走樣, 3'x6' $1490 https://www.nitori.com.hk/products/%E5%BA%8A%E8%A4%A5-n-sleep-cv-1?variant=50622184390952 ![]() |
dumbdumb 223.xxx.xxx.32 |
2026-05-07 17:34 |
| [#19] 5呎床褥推介 (around 5K) #16 明白了。多謝 |
skyliner 218.xxx.xxx.110 |
2026-05-07 17:59 |
| [#20] 5呎床褥推介 (around 5K) #16 我在澳洲鋪頭唔覺見到有 "EMMAS"牌子。上網亦唔知道澳洲邊度做。我自己買 Sealy,香港亦有得賣呢個牌子。 N年前在 Megabox見到有 Sealy門市,入去8掛問價。當日報價Queen size貴過澳洲好多好多張,我在澳洲買合自己感覺嘅 Queen size相對硬D feeling就港紙約$5000樓下,感覺良好。 |
ich 125.xxx.xxx.38 |
2026-05-07 18:47 |